Kód: 3.00-4
Duše k rudlům rozměr 3.00-4165 Kč bez DPH
(200 Kč s DPH)
Náhradní nafukovací duše k rudlu, velikost 3.00-4, pro průměr kola 260 mm.
Kód: RNP 200
Rudl na pneumatiky, nosnost 200 kg. Barva rudlu je pouze orientační, skutečná dodaná záleží na stavu současných skladových zásob. celý popis a parametry
Rudl na pneumatiky, nosnost 200 kg. Barva rudlu je pouze orientační, skutečná dodaná záleží na stavu současných skladových zásob.
Rudl na pneumatiky, nostnost 200 kg, nafukovací kola Ø 260 mm, kovový disk kola.
nosnost (kg) | 200 |
max.výška (mm) | 1500 |
max.šířka (mm) | 630 |
hmotnost (kg) | 14 |
kola | N 260 K |
ložiska | válečková |
Nosnost: | 200 kg |
---|---|
Výška: | 1500 mm |
Šířka: | 630 mm |
Provedení kol: | nafukovací (bantamová) |
Ložiska: | válečková |
Hmotnost: | 14 kg |
Kola: | N 260 K |
Záruka (roky): | 2 |
Kód: 3.00-4
Duše k rudlům rozměr 3.00-4165 Kč bez DPH
(200 Kč s DPH)
Náhradní nafukovací duše k rudlu, velikost 3.00-4, pro průměr kola 260 mm.
Kód: 3.00-4K
Komplet plášť + duše k rudlu rozměr 3.00-4450 Kč bez DPH
(545 Kč s DPH)
Náhradní plášť + duše k rudlu, velikost 3.00-4, pro průměr kola 260 mm.
Kód: N26 K VL
Náhradní kolo k rudlu N26 K VL480 Kč bez DPH
(581 Kč s DPH)
Náhradní kolo k rudlu včetně pláště a duše, průměr kola 260 mm, vařený disk, válečkové ložisko.
Kód: RNP 300
Rudl na pneumatiky3 420 Kč bez DPH
(4 138 Kč s DPH)
Rudl na pneumatiky, nosnost 300 kg. Barva rudlu je pouze orientační, skutečná dodaná záleží na stavu současných skladových zásob.
1) Popis označení:
druh disku kola (P - plastový, K - kovový)
|
|
Označení ložisek: |
KL - kluzné ložisko |
2) Popis použitých kol:
kola Ø140, Ø160, Ø200 |
kola s kovovým nebo plastovým diskem opatření pryžovou obručí Použití: jednoduché, méně zatěžované rudly. Kola Ø160 se používají u schodišťových rudlů a to buď s kluzným ložiskem (pro menší zatížení) nebo s valivým ložiskem pro více zatížené. Princip odvalování trojice kol 160 je odpovídající normě schodišťového stupně = 160 mm. |
kola Ø200 P (N20 P) |
Nafukovací kola s plastovým diskem a kluzným ložiskem. Nejběžnější druh kola používaný u většiny rudlů střední kategorie do zatížení 250 kg. U tohoto cenově dostupnějšího druhu kola je nutno respektovat plastový disk, který bezpodmínečně vyžaduje dodržovat omezení maximálního huštění na tlak do 150 kPa. Při nedodržení tohoto omezení dojde k utržení lemu plast. disku nebo převlečení patky pláště a destrukci duše. |
kolo Ø260 K (N26K) |
Nafukovací kolo s kovovým diskem, může mít kluzné nebo valivé ložisko. Optimální průměr kola z hlediska mechaniky naklápění těžkých nákladů. Používá se u rudlů s maximálním zatížením od 250 do 300 kg. |
kolo Ø260 K (S26K) |
Kolo s plnopryžovou obručí s kovovým diskem. Toto kolo má vzhledem k vysoké tvrdosti zcela malý valivý odpor. Při provozu nutno respektovat skutečnost, že toto kolo je absolutně "nepružné". Není tedy schopno odpružit jakýkoliv náraz na hranu či jinou nerovnost. Tímto nárazem na hranu dochází k destrukci kola a to prasknutím v podélném směru obruče. (Plnopryžová obruč se vyrábí spojením dvou odlehčených výlisků) |
kolo Ø300 (N30K) |
Nafukovací kolo s kovovým diskem, opatřené valivým ložiskem. Standardní druh kola používaný u většiny profesionálních a speciálních rudlů.* |
kolo Ø350 (N35K) |
Nafukovací kola s kovovým diskem. Disk je zpevněn prolisem a spojen šesti šrouby. Toto kolo má buď širší standardní náboj s použitím valivého ložiska a plastové záslepky nebo zesílený náboj a je montováno s použitím dvaceti kusů ocelových jehel 4×45. Použití tohoto kola je pro nejvíce zatěžované rudly do maximální nosnosti 350 kg. |
Průměry os rudlů, na které jsou kola montována: |
U kol Ø140 a Ø160 je průměr os 15 mm. U všech ostatních kol s výjimkou zesíleného kola Ø350 je průměr os 20 mm. U zesíleného kola Ø350 je průměr os 22 mm. U většiny rudlů umožňuje rozměr osy použít jak kola s plastovým, tak kovovým diskem. Lze tedy u rudlů vybavených koly s plastovým diskem nahradit za kola s kovovým diskem. |
* Tento typ kola je svými rozměry nejblíže možným k náhradě za již nevyráběné kolo BARUM 12×4.
Poznámka: vzhledem k možným konstrukčním úpravám v průběhu doby, lze uvedené parametry jednotlivých rudlů z hlediska rozměrů a hmotnosti považovat za informativní.